VRÁCENÍ ZBOŽÍ neboli Odstoupení od kupní smlouvy

Veškeré zboží můžete jako konečný spotřebitel bez udání důvodu do 14 dní od obdržení zásilky vrátit. K oznámení odstoupení můžete použít vzorový formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který tvoří přílohu Obchodních podmínek (viz níže).

Jak postupovat?

Zboží, které chcete vrátit zabalte a spolu s dokladem o koupi a formulářem o odstoupení (viz výše) zašlete na adresu:

Alžběta Svobodová Oneday
Dobrovského 554/10
170 00  Praha 7

Nejpozději do 14 dnů od doby, kdy mám zboží přijde, Vám vrátíme celou částku, kterou jsme od Vás obdržely, bez nákladů na dopravu. Náklady spojené se zasláním vraceného zboží (poštovné, balné) platíte Vy, proto prosím balíček neposílejte na dobírku.

Veškeré informace se dočtete v Obchodních podmínkách.

REKLAMACE neboli Práva z vadného plnění

Pokud je cokoliv v nepořádku, dejte mi prosím vědět na e-mail info@one-day.cz, vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

K oznámení reklamace můžete použít vzorový Formulář pro uplatnění reklamace, který tvoří přílohu Obchodních podmínek (viz níže).

Reklamované zboží je třeba doporučeně zaslat spolu s dokladem o koupi a důvodem reklamace (lze použít vzorový formulář) na adresu:

Alžběta Svobodová Oneday
Dobrovského 554/10
170 00  Praha 7

Podle zákona má prodávající na vyřízení reklamace 30 dní, ale reklamaci se budeme věnovat ihned tak, aby se zbytečně neprotahovala.

Pokud nelze reklamované zboží vyměnit, vrátíme Vám za něj peníze, včetně poštovného a nákladů, které jste měli se zasláním tohoto zboží zpět k nám
(v maximální výši 100 Kč).

Veškeré informace se dočtete v Obchodních podmínkách.

preloader