Vrácení a výměna

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Veškeré zboží můžete jako konečný spotřebitel bez udání důvodu do 14 dní od obdržení zásilky vrátit. K oznámení odstoupení můžete použít vzorový formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který tvoří přílohu Obchodních podmínek (viz níže).

Jak postupovat?

VRÁCENÍ ZÁSILKOVNOU

Formulář vyplňte, nezapomeňte uvést prosím číslo bankovního účtu. V případě, že vaše objednávka byla hrazena online kartou, bankovním převodem nebo hotově dobírkou při převzetí, budou Vám peníze vždy vráceny na Váš bankovní účet.

Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy. Využít může krabici, ve které vám původně bylo zboží doručeno. Pokud se jedná o vrácení, je důležité, aby zboží bylo nepoužité, nepoškozené a včetně originálních visaček.

Balíček přineste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlašte kód 94261505. Na místě nic neplatíte, my vám z peněz za vrácené zboží odečteme 60 Kč (v případě podání v ČR a SK).

V případě, že jste uskutečnili objednávku s dopravou zdarma, ale po vrácení části zboží klesne hodnota objednávky pod 1 500 Kč, bude cena nejlevnější dopravy za 75,- započítána při dobropisování vráceného zboží. Věříme, že tento krok je vzhledem k souvisejícím nákladům pochopitelný a my tak budeme mít možnost toto zvýhodnění i nadále udržet, děkujeme!

VRÁCENÍ V KAMENNÉ PRODEJNĚ

Formulář vyplňte, nezapomeňte uvést prosím číslo bankovního účtu. V případě, že vaše objednávka byla hrazena online kartou, bankovním převodem nebo hotově dobírkou při převzetí, budou Vám peníze vždy vráceny na Váš bankovní účet.

Společně se zbožím které chcete vrátit, přineste do  kamenné prodejny v Praze na Letné, Františka Křížka 8. Vrácení v prodejně je ZDARMA.

V případě vrácení jiným způsobem, nás prosím nejdříve kontaktujte na email info@one-day.cz.

Nejpozději do 14 dnů od doby, kdy mám zboží přijde, Vám vrátíme zaplacenou částku, kterou jsme od Vás obdržely, bez nákladů na dopravu. Veškeré informace se dočtete v Obchodních podmínkách.

Pokud je cokoliv v nepořádku, dejte mi prosím vědět na e-mail info@one-day.cz, vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

REKLAMACE

K oznámení reklamace postupujte stejně jako v případě vrácení a využijte vzorový Formulář pro uplatnění reklamace, který tvoří přílohu Obchodních podmínek (viz níže).

Podle zákona má prodávající na vyřízení reklamace 30 dní, ale reklamaci se budeme věnovat ihned tak, aby se zbytečně neprotahovala.

Pokud nelze reklamované zboží vyměnit, vrátíme Vám za něj peníze, včetně poštovného, které jste měli se zasláním tohoto zboží zpět k nám, v maximální výši námi nabízené nejlepěnější dopravy. Veškeré informace se dočtete v Obchodních podmínkách.