Vrácení a výměna

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Není to podle vašich představ? Nevadí, i sebelepší střih nemusí sedět.
Zakoupený kousek můžete jako konečný spotřebitel vrátit nebo vyměnit. Máte 14 dní na vrácení nepoužitého, nenošeného zboží s původními visačkami. Jednoduše postupujte podle následujících kroků.

Jak postupovat při vrácení?

Vyplňte tento formulář, a nezapomeňte uvést číslo bankovního účtu. Peníze Vám budou vždy vráceny nejpozději do 14 dnů od doručení k nám na Váš bankovní účet.


VRÁCENÍ V KAMENNÉ PRODEJNĚ

Formulář společně se zbožím přineste do kamenné prodejny v Praze na Letné, Františka Křížka 8. V případě, že vaše objednávka byla hrazena online kartou, bankovním převodem nebo hotově dobírkou při převzetí, budou Vám peníze vždy vráceny na Váš bankovní účet. Vrácení v prodejně je ZDARMA.


VRÁCENÍ ZÁSILKOVNOU

Zboží pečlivě zabalte, a vytištěný formulář vložte do balíku. Využít můžete krabici, ve které bylo zboží původně doručeno.

Balíček přineste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlašte kód 94261505. Na místě nic neplatíte, my vám z peněz za vrácené zboží odečteme 60 Kč (v případě podání v ČR a SK).

V případě, že jste uskutečnili objednávku s dopravou zdarma, ale po vrácení části zboží klesne hodnota objednávky pod 1 500 Kč, bude cena nejlevnější dopravy za 75,- započítána při dobropisování vráceného zboží. Věříme, že tento krok je vzhledem k souvisejícím nákladům pochopitelný a my tak budeme mít možnost toto zvýhodnění i nadále udržet, děkujeme!

V případě vrácení jiným způsobem, nás prosím nejdříve kontaktujte na email info@one-day.cz.

Nezapomeňte uvést prosím číslo bankovního účtu. V případě, že vaše objednávka byla hrazena online kartou, bankovním převodem nebo hotově dobírkou při převzetí, budou Vám peníze vždy vráceny na Váš bankovní účet. Nejpozději do 14 dnů od doby, kdy mám zboží přijde, Vám vrátíme zaplacenou částku, kterou jsme od Vás obdržely, bez nákladů na dopravu. Veškeré informace se dočtete v Obchodních podmínkách.

VÝMĚNA

Nesedí vám velikost nebo barva? Zboží vám rádi vyměníme, ale pouze za zboží, co máme skladem. Pokud se stane, že zboží, které chcete získat, již není dostupné v požadované velikosti, je možné je vyměnit za jiný produkt, a to i v jiné hodnotě. Vzniklý finanční rozdíl vrátíme na účet, nebo naopak rozdíl doplatíte.

vyměnit zboží můžete zdarma přes Zásilkovnu nebo v kamenné prodejně na Letné. Vždy nás předem kontaktujte emailem info@one-day.cz, abychom Vám potvrdili, dostupnost zboží. Postupujte stejně jako u vrácení zboží
 
První výměnu Zásilkovnou v rámci objednávky máte zdarma, další výměny jsou zpoplatněny dopravou tam a zpět v celkové ceně 135,-.

 

REKLAMACE

Pokud jste zjistili, že jste obdrželi vadné zboží, případně se vada projevila 24 měsíců od zakoupení, oznamte nám reklamaci. Postupujte stejně jako v případě vrácení a využijte vzorový Formulář pro uplatnění reklamace.

Na vyřízení reklamace máme 30 dní, ale budeme se ji věnovat ihned tak, aby se zbytečně neprotahovala.

Pokud nelze reklamované zboží opravit či vyměnit, tak máte nárok na odstoupení od smlouvy a vrátíme vám za něj peníze v plné výši včetně dopravy. Veškeré informace se dočtete v Obchodních podmínkách.